Yeni Facebook Hakkında Yazısı Uzun Facebook Biyografi Yazısı

8 Eylül 2012 Cumartesi

Facebook için güzel bir hakkım da yazısı.

selamünaleyküm artık mecburen
bişiyler yazıyorum beni tanımak
isdiyorsan yada arkadaş olmak
isdiyorsan önce bu açıklamayı oku
frakanslarımız tutmazsa boşa
uğraşma 1. lütfen bana sen hep
facedemisin yada hiç uyumazmısın
gibi saçma sorular sorma evet
uyumam yada hep facedeyim bu
sorular sencede saçma değilmi :?
ben libarelim yani isder doğulu ol
isder batılı dinci ol yada dinsiz kürt
ol ermeni ol türk ol beni
ilgilendirmez senin kültürünü yada
yaşam tarzını yargılamam kendi
fikirlerimi sana dayatıp
kabullendirmeye çalışmam
sendende aynı saygıyı beklerim
güzel bir yürek taşıyorsan yani insan
lığın hakkını veriyorsan arkadaşım
ol . 2. ben sana soru sormam bana
soru sorulmasından hoşlanmam 3.
ben sayfada selamünaleyküm
yazdığımda mail atıp alikimselam
yazma cevap yazmam selamlaşmak
devlet sırrımı neden özelden cevap
yazıyosun :? 4 . ilişkim yok ama bu
senin şansını denemen anlamına
gelmez sakın bana asılmaya çalışma
samimi olmayan herkezi anlıyorum
5 . bana maillere cevap vermiyosun
diye gider yapma ben hoşsohbet
biri değilim özelden sohbet etmeye
çalışma 6. lütfen duygusal biri
değilsen benimle arkadaş olma 7.
ukala insanları sevmem ukalalığın
adını dürüstlük yada dobralık
sanıyorsan arkadaşım olamazsın ve
HZ. Alinin lafını kendime hayat
felsefesi olarak belirledim
çocukluğumdan beri sanada tavsiye
ederim derki hz. ali KALABALIKDA
ULU ORTA VERİLEN ÖĞÜT ÖĞÜT
DEĞİL HAKARETTİR ...8 . BANA
SAKIN UKALALIK YADA SAPIKLIK
YAPMA DEVLET MEMURUYUM SENİ
SALİSEDE BULURUM ve peş,n,
bırakmam bilgi işlemden
bulunursun sahte profillede
saklanamazsın başdan söylüyüm
teknoloji çok ilerde hangi saatte
nerde olduğunu anında tesbit
edebilirim bilmiyosan bi bilene sor
sakın aklından bile geçirme saçma
bi hareketi..ve son olarakda lütfen
benimle aynı yöne bakıp farklı
şeyler görüyorsanız kendinizide
benide yormayın arkadaşım
olamazsınız çünki çoğu kişinin hafife
aldığı face yi ben çok önemsiyorum
dünyanın dört bir köşesinden çok
düzgün insanlarla tanışdım eğer
teknolojiyi düzgün kullanırsak çok
güzel ve huzur verici değilmi bu
maddeleri kabul ediyorsan seninle
çok iyi dost oluruz büyüksen abim
yada ablam küçüksen kardeşim
yada arkadaşım olursun saygılar...