Etkileyici Günaydın Mesajları Günaydın Kısa Mesajları

2 Eylül 2012 Pazar

Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm, her şeyim günaydın günaydınlar. 

Dertler Olsada ömrümüzde ışık bitmez Kalbimizde Yine Gülerek Başlıyacağız Bu güne Günaydın Olsun Bitaneme…

Elini verene Gözünü değdirene Sözünü diyene Diyemeyene Sevgimi görene Göremeyene Günaydın

Sen Benim Canım Sen Cananımsın Sen benim Günüm Karanlık Sabahlarımı Aydınlatansın Günaydın Bebeğim..

Günaydın sabahımı aydınlatan güneşim


Günaydın Güneşim Günaydın Sana Bak Adınla Başlıyorum Yeniden hayatıma ismin yeter bu karabLık Dünyaya Günaydın Diyorum Sana Aşkım Hadi gel yanıma

Günaydın ceylan Gözlüm Sabahımın Güneşi Gözlerimin Işığı Hayata SeninLe günaydın demeyi Seviyorum….

Kimseye Günaydın Demedim Hayatımda Günümü Aydınlattın Sanada Günaydın Olsun Candan…

Günaydın yüreğime yağmur gibi yağan gece mi yıldız yıldız bezeyen karanlığımı dolunay gibi aydınlatan günaydın


1 Hafta 7 gün boyunca Bütün günümü Aydınlat Aşkım Seni Seviyorum günaydın bebeğim

Günaydın gecenin karanlığında yolunu kaybetmişlere yol gösteren kutup yıldızım seher vakti yapılan ve kabul olunan duam günaydın.

Her Günü Seninle Anıyorum Her Sabahı Adınla Bekliyorum her Mesajımı Sana Gün Ağrırken Atıyorum Şimdiki Gibi Günaydın Bebeğim

Günaydın yatağımda rüyalarım işimde hülyalarım soğuk kış günlerinde sımsıcak saran ılık, ılık damarlarımda akan can suyum günaydın


1 Gün Daha Başladı Elimde Simit Çay Aldımda Sen Sabahın Kör Noktasında ismin Aklımda Günaydın olsun Sana Bu Can Sana feda…

Seviyorum Seni Seninle geçen Günleri Seviyorum Seni Sana Günaydın Demeyi.

Yere Düşen Yağmur Damlaları Kalbine Inecek Güneşi Engellemesin Güneş Bulutların Arasından Hep Sana Doğru Baksın Güneş Güzellikler Getirsin Günaydın.

Günümüz Günümüze Aydın Olsun Günaydınlar Olsun.


Günün Aydın Olsun. , Dilerim Ki Yüreğine Gülün Gölgesi Düşmesin Ve Sen, Yüzünde Gülüşlerin En Güzeli Ile Bak Geleceğe.

Kalbim Gibi Bugünde Senin için Aydın ve Günaydın Arkadaşım.
Günaydın Dudağımdan Asla Gitmeyen Neşe , Günaydın Dost Kalplerde Açan Büyük Güneşe , Günaydın Yüreklerden Akan Sıcak Dizeler , Yürek Yangınlarına Su Gönderen Gözeler.

Seni Seviyorum bebeğim Gözlerin gibi Bugünde Günaydın Olsun Güneşime.


Önce Kendime Sonra Evime Sonra Evimdekilere Sonra Kapılarımı Açtığımda Bana

Güzelliğin Gibi Gününde Aydın Olsun Günaydın Aşkım Sana Günaydın Sadece Sana..

Günlerimin Biricik Aydın ışığı Bugün Gün Senin için Doğuyor Kalbimden Günaydın Bebeğim..

KaranLık geçmiş Silindi ömrümüzden Işıkla Bakıyoruz Artık geleceğimize Günaydın Sevgilim..

Günler Aydınlık Zamanın Huzurlu OLsun Günün Aydın Olsun Günaydın Olsun Sana Birtanem..

Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, Günaydın; Süreyya yıldızım, Günaydın: ay yüzlüm, Günaydın; canımın cananı, Günaydın

Günlerimin ışığı Gecelerimin Yıldızısın Sabahlarımın Güneşi Gecelerimin Ay’ısın Sabahlarımın Günaydını gecelerimin Dumanısın Bebeğim Günaydın.


Gün Seninle Güzel Güne Başlamak Seninle Sıcak Olucak, Günlerimiz Aydın geleceğimiz Parlak Olsun Sana Günaydın Olsun bebeğim..


Önce kendime Sonra evime Sonra evimdekilere sonra kapılarımı açtığımda Bana değen ne varsa Yüreğimle beynim arası çizgi derinliğince Günaydın