Twitter için manidar güzel sözler

1 Eylül 2012 Cumartesi


Acaba ben de bi gün minibüs şöförüne "şöfor beyy beni ışıklarda indiriyosun" diyen sarışın kız kadar özgüven sahibi olabilecek miyim?

Sevdiğim kadına bazı bazı hayatım demiştim. belki biraz daha sevmeme izin verseydi o’na artık hayatım demeyecektim. hayat diyecektim.

AVM'ye çakıyla girmeme izin vermeyince güvenlik, gittim migrostan bi döner ve kasap bıçağı alarak karşısına geçip e mal şimdi napıcann dedim

Ülkemiz kadınlarının bazı tip erkeklere bakış açısı aynen şöyledir ve bu üç kelimeden oluşur: tırtmış tırtmışsın tırtsın

Kadınevgilim"Aşkımızdaki İlk günkü heyecanımı kaybettim" Erkek:yahu İlk zamanlarda bungee jumping yapıyorduk da benim mi haberim yoktu?

2050 yıllarında etrafta bisürü dövmeli piercingli şule nineler,canberk dedeler falan olacak ya,ben en çok o günleri merak ediyorum

En cool kızların bile bundan 10-15 sene sonra "odanı topla","tabağındakini bitir" diye bas bas bağırıyor olacak.Bir de böyle düşün çok vahim



Sürekli kendinden bahseden insan,sen kendinden bahsetme.sen gittikten sonra biz senden bahsedip kulaklarını çınlatacağız zaten

Sahneden Seyircilere Beni Sizler Yarattınız Diyen Ünlü Şahsiyet .Gözlerimizdeki Pişmanlığı Farkediyorsun Değilmi

Hayatımda ilk kez bir arkadasıma 2 sayfalık mesaj attım cevabı sadece ''ok'' oldu . O ''ok' münasip biyerine saplansın güzel arkadaşım.

Mesela "iyi günler" dediğim birisi akşam olunca yanıma gelip, "allah razı olsun senden, günüm güzel geçti" dese. Beni sevindirse.

Onu hep gülerken gördüğün için mutlu biri olduğuna kanaat getirme, ağladığı zamanlarda gözden kayboluyordur sadece.

Bazen iyiyim dediğinde daha fazla soru sormaması gerektiğini anlayan insanlara da ihtiyaç duyarsın.

Düşünceler iç içe olduğunda mesafe dediğin nedir ki, bir tren, bir otobüs, belki bir uçak bileti.

Bazı insanların size 1 adım gelmesi için sizin 3 belki de 4 adım gitmeniz gerekebilir ama o insanlar bir kere geldiğinde gitmeyi düşünmezler

Benimle mutlu musun? + Hayır. - Peki neden benimle birliktesin? + Sensizken daha mutsuzum.

Ayrıldıktan kısa bir süre sonra başladığı yeni ilişkisinin temelleri senin elini tuttuğu günlerde atıldı, sen seni çok sevdiğine inanırken.

Bazen ayağını yorganına göre uzatmaz, ama o üşümesin diye kendi ayaklarını dışarıda bırakırsın.

Her hatanın bir bedeli vardır ve en kötüsü pişmanlık olarak ödenendir.

Birini özlediğinizde üzülmek yerine özleyebilecek birine sahip olduğunuz için kendinizi şanslı hissetmeniz gerektiğini farketmelisiniz.

"Biri var onu daha iyi tanımak için rahat olmak istiyorum,olursa onunla devam edicem olmazsa sana geri dönücem"in özetidir biraz ara verelim

Aylar sonra arayan eski sevgili erkekse başka birini, kızsa daha iyisini bulamamıştır.

Bekaretin bacaklarının arasında kendini evleneceğin adama sakladığını söylüyorsun. Peki ya dudaklarında ki doğmamış çocuklar..

Erkeklerin kalpleri yerine cüzdanlarında yaşayan kadınlar, ruhları yerine kalçalarının okşanmasına razı olmak zorundadır.

Cesaret bir gaz pedalıdır ve korku da bir fren; hedefinize giderken ikisine de ihtiyacınız vardır

Allahı nedense düşüşte hatırlarız yükselişte unuturuz

Hayatımdaki bütün gölgelere ve bütün karanlıklara teşekkür ederim; onların sayesindedir ki ışığı şimdi eskisinden çok daha fazla seviyorum.

Kibirli adamın bütün yolları küstahlığa çıkar!

Çevremiz,Şeytan’ın yetenekli taklitçileriyle doludur.

İnsan düşünen hayvan olacağına yaptığı hayvanlıkları düşünseydi daha iyi olmazmıydı

“Gençler birbirini facebook’tan görmüş beğenmiş, msn’den titretmiş, twitter’dan follow etmiş, e biz büyüklere de retweet etmek düşer.“

Abi fakirlikten nasıl kurtulurum? +Burdan düz git, hemen köşeyi dönünce.

Geçen sene aldığım ayakkabı için "zamanla açılır" diyen tezgahtar haklı çıktı, bugün ayakkabım benden hoşlandığını itiraf etti.

Bedava üye olduğunuz twitterda trilyonluk havanız kime ?

Yaz ayları,imamların gözle imtihanında bütünlemeye kalma ihtimali yüksek olan aylardır..

"hayat facebooka benzemez arkandan yorum yapan çok olur ama bildirim gelmez"

"biz seninle müge anlı'nın saçı gibiydik, aynı kafada fakat hep ortadan ikiye ayrık."

"Medeni halimiz bekar olacağına, bekar halimiz medeni olsun."

"Kadın unutmaz; sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise iade eder". (D. Noel)

Boşta terazi gördüğünde elini ya da elindeki her hangi bir şeyi lüzumsuzca tartmayan, bizden değildir.

Saçı-bıyığı boyayınca genç oluyorsun da,otobüste yer isterken mi yaşlılığın tutuyo Koleston Kestanesi kılıklı Amca

Ad-soyad ile dalga geçmeyi falan sevmem ama, Döndü Yeter nedir abi nasıl anne-babasınız siz ya

"Bu sene asimetrik kesimler revaçta" - Kasap Cemal

"Aradığım erkeği bi türlü bulamıyorum!"diye yakınan kızla,çantasında çalan telefonunu 5dk.da zor bulan kızın aynıdır bence

iş hayatında mutluluğun formülü, şunu kendine hep tekrarlamak: "Mezarlıklar vazgeçilmezlerle doludur"

Uğurlu sayısı hatundan hatuna değişen canlıya yavşak denir.

Birgün herkes yaptıklarının bedelini ödeyecek .. eğer ödeme yaptıysanız bu mesajı dikkate almayınız.

''Günah işleyip işleyip suçu bana atmayın'' Şeytan

Sürekli "şampiyon belli ikinci kim?" diye gezen adamlardaki o teşekkür almış ilkokullu özgüveni bende olsa dünyayı geç, uzaya hükmederdim.

"grup fotoğrafınızı çekelim diye makineyi uzatırken 'ehe sağ üste basınca çeker' demeyin artık. biliyoruz o kadarını." -türk garsonlar derneği-

Facebook ve twitter mesajlarında 2-3 yazışmadan sona hala "emesenvarmı"diye soran cins var ama vermiyom napıcann

Hayatımın bir kısmında emine s. beder'in göbek adını bulmaya adamıştım ve az önce o korkunç gerçeğe ulaştım; sündüz. evet, bildiğin sündüz.

Babaların "bir numara büyük alalım seneye de giysin"i kadınların "bir beden küçük alayım, nasılsa diyete başladım"ını havada karada döver.

Bütün üniversite hayatını kantinde geçirenlere normal diplomanın yanında "serbest meslek erbabı" belgesi de verilsin, gençler rahat etsin.

Sağa sola "ben anlatılmam yaşanırım yea" yazan gerzek, neden cv'nin sırf "hobilerim" kısmı bile 2 sayfa o zaman? oraya da öyle yazsana

boş gözüken ve işaret edilen taksi önümüzden tam gaz geçtiğinde içindeki yolcuyla göz göze gelmek; utanç ve stresin mükemmel karışımı.

"abi baksana çok komik bi video" deyip 10 yıl önce izlediğiniz videoyu açan arkadaşlarınız yerinden alınır, dövülür, aynı gün teslim edilir.

Yazdıklarına gelen her cevabı retweet eden keko ve dükkana gelen her ünlünün fotoğrafını duvarına asan ocakbaşı sahibi aynı kişi. çaktırma.

Önceden defalarca okuduğu ilaç prospektüsünü her hastalandığında tekrardan okuyan ruh hastalarından biri de benim. kızma, ateşten hep.

Kız arkadaşı eski fotoğraflarını gösterirken her tanımadığı erkek için "bu kim?" deyip eski sevgili radarına dönüşen adam, kahven hazır gel.

Sevgili ''msn'' gibidir.İlk başta ''uygun'',biraz üstüne düşünce ''meşgul'',arayınca ''dışarda'' iş ciddiye binince ''çevrim dışı''...

"Ayy valla yiyecek gibi bakıyorlar'' deyip egosunu tatmin eden kızlar; lütfen herşeyi yanlış anlamayın bazı insanlar aburcubur sevmez...

Sırf otobüste yer verdiği için teşekkür eden bayanla ilgili 'kesin benden hoşlandı lan' diyen adam, hayal gücüyle atomu bile