Kapak Edici Sözler Facebook - FacebooktaKullanmak İçin Kapak Edici Sözler

13 Eylül 2012 Perşembe

Kapak Edici Sözler Facebook - Facebookta
Kullanmak İçin Kapak Edici Sözler
facebook kapak edici sözlerfacebook kapak
sözlerikapak edici facebook sözlerifacebook
sözleri kapak
Kapak Edici Sözler Facebook - Facebookta
Kullanmak İçin Kapak Edici Sözler
HaYaT YeDeK oYuncuLarLa DoLuDuR ...!
ßo$aLan YeR Her ZaMaN DoLDuruLur ... !
$imdi YerLerDesin eSki Pas Pas Gißi Fi$ini
Çektim i$in ßitti ...
YaLnızLıımıN ceWaßı Ortada! eN azındaN dier
İnsanLar gibi harcTmıorm Yüreimi . . ßu ysden
yanLıs+ Husurluyum. .
SaNa Dü$eN Susmak ÇeNeNi YoRMa
SaYGıLaR.!!!
SanaLda dayı oLanLar ndnSe babaMın kaRsısında
kuzu oLuyoLar:
HayaTımdaki "Geri Dönüşüm Kutusu" açıLmaz
Hiç Benim... Tek biLdiğim bikerede SiLdiğim...
Hepiniz Benden Irak...Cehenneme Direk...
Güvendiğim tek şey aynaya baktığımda
gördüğüm ve yukarı baktığımda
göremediğimdir...
yanlışım bir doğrumla çekti gitti.Bütün hikayem
burda bitti.
Bak gönlümün etten sarayı kandan harabe
mutluluğumuu tehdit eder duyduğum her hurafe
Yalvarışım bahtıma güvenimden herşey
kendiliğinden içimdeki minik çocuk titrerken
belki gün gelir aldanırım.
Bana yalan söyleceksen önce gözlerimle anlaş !
İnsan Bilmedigi Şeylerden Korkar Ben Herşeyi
Biliyorum
Hayatta seyirciler ve oyuncular vardır...Ben
kuralları koydumİsteyen seyrederİsteyen
oynar...
Herkez aynı hayatta kendini birşey sanma
||||||тєнℓιкєℓιуιмdιяя уαкℓαşмα
‘nefess aLma efess aL’
oyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalı bir türlü
üzemiyorum onları Elinde sonunda mutlu
oluyorlarbir türlü bana benzemiyorlar
sadisttiR insanLar kendiLerine uygun mazo$ist
ararLar Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar
sefioRum yaLan yoqh ! umutLaNma aşq biTTi !
yanqınLar biLe yaqmadı gözLeriN kdR !
‘ Yeni bir krize giriyorum
ellerim titriyor
üzgün değilim ama gözlerim doluyor !
İstanbul sana susamalı
Benim sana susadığım kadar
Bu hasret İstanbul’a da koymalı bana koyduğu
kadar
El Değmemiş IntiharLarım Var ßenim
MecaLsis YaşamaLarım
hayaLLeRimi bıRakumutLaR senin
oLsundöneceksin sanaRakya$anmaz biLiyoRsun!
YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir
Misin?
YaRınıMı bRaqTm düN’m KaHpE çIkıNca !!
EyiKi AdımLık YérKüré
Sénin ßütün aRka ßahçéLérini
Gördüm ßén
ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık(L)
“ßén séni séviyorum ama”Larına kar$ıLık “ama
ßén séni séviyorum”Larım vardı
qittikcé dévrikLé$ti
SiLdim héßsini
Hepinis iletilerim Gibisiniz Sadece Anlık ! . =)
uZatmayın kirLi eLLerinizi üStüme ..
yetişebiLecekLeriniz sadeCe hayaL kırıkLıkLarı ..
Bir tek çocukluğum bilir kiKimseye kendime
ettiğim kadar ihanet etmediM..
Aşk bu denli uzun sürdüysedeprem olacak
birazdan.Yasalar aykırı şeyler bunlarbabam beni
tutuklayacak../
Sen icimdekién kücük hücrede dolasan..ték haad
sinyaLimsn bnm =)
ßana bak zayıfLamış gördüm seni!!!
Karakter oLarak tabiki xD ehehehe
qün qeLir inTikam aLınır yaptıkLarının hepsinin
aCısı teKer teKer çıkartıLır ama bu araLar
qeRçekten çooook i$im varr. iLqiLenmiyorum..