Anneler Günü ile İlgili Şiirler

21 Eylül 2012 Cuma

ANNECIGIM bugün sen dur,Ben bakayım
sana n'olur
Ne istersen pişireyim,
Evi silip devşireyim

Ben doldurdum aklarını,
Ödeyemem HAKLARINI
Bugün senin günün ANNE,
Bak kendini yordun gene!

CANIM kadar sevdiğim kim
Benim canım ANNECIGIM
Canım kadar sevdiğim kim?
Benim canım ANNECIGIM!!

Herkes Annesinin degerini bilsin arkadaslar
onlar Kol acip,kanat geren,Ömrünü bize
veren,Biz gülünce sevinen degerLi
Insanlardir

Etiket, Anneler Günü Gifleri 2010 - anneler günü
resimleri - hareketli yazılı anneler günü
resimleri - anneler günü kutlama kartları -
anne gifleri - anneye gifler - hareketli
anneler
Anneler Günü İle İlgili Akrostiş Şiirler
Arıyorum
Anneler Günü Manileri - Anneler Günü İle
İlgili Maniler
Anneler Günü Şiiri Anneler günü ile ilgili
şiirler
Anneler günü ile ilgili güzel şiirler Anneler
Günü Şiirleri