Abiye doğum günü mesajları Doğum günü sms mesajları

20 Eylül 2012 Perşembe

Doğum günü sms mesajları
Doğum günü için kısa sms
Doğum günü kutlaması sms

♥ Yokluğun yağmura yazı yazmak kadar zor sensizlik ölüm kadar acı sen nefes kadar önemli canım kadar değerlisin iyiki doğdun birtanem.

♥ Kısa bir mesaj olmalı bu. Sana binlerce öpücük ve sevgi yolluyorum buradan.. Bil ki unutulmadın.. Doğumgünün kutlu olsun!

♥ Bugün bir yaşını daha doldurmanın mutluluğunu yaşarken geleceğin sana kalbindeki tüm dilekleri vermesini diliyorum. Doğumgünün kutlu olsun.

♥ Yaşa . Sev . Gül! Bunlar eksik olmasın yaşamında. Yaşın kaç olursa olsun her şeyin en güzeli seninle olsun. Nice mutlu neşeli ve yaşam dolu yaşlara...

♥ Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun!

♥ Dilerim yeni yaşında mutlulukların en güzelini yaşar başarı merdivenlerini tırmanırsın ve dilerim yüzün hep güler neşeni hiç yitirmezsin. Doğumgünün kutlu olsun!

♥ Geleceğini oluşturacak her yeni günün bir önceki günden daha güzel isteklerine uygun ve seni mutlu edecek şekilde olmasını dilerim. Nice seneler...

♥ Doğduğun gün bulutları yırtarak bir güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayata. Hep sevgiyle yaşa! Nice yaşlara...

♥ Bugün doğumgünün olduğu için farklı ve özel olduğunu mu sanıyorsun sen? Oysa sen benim için sadece bugün değil her gün farklı ve özelsin. İyi ki varsın...

♥ Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara...

♥ Hmmmm bu mesajı neden çekiyorum unuttum inan hiç hatırlamıyorum. Dur bakayım.. dur dur buldum Doğumgünün kutlu olsun !

♥ Sesim güzel olmadığı için sana bir doğumgünü şarkısı söyleyemiyorum. Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Mutlu yıllar!

♥ 160 kısa karaktere neler sığdırabilirim diye düşünüyorum ancak aklıma mutlu bir yaş ve sevgi dolu nice yıllar dilemekten başka bir şey gelmiyor. Seni seviyorum.

♥ Bugün belki de çok kişiden doğumgünü mesajı alacaksın ancak şu an okuduğunen farklısı çünkü tümüyle sevgiyle yazılmış bir mesaj. İyi ki varsın...

♥ Arkadaşlar yıldızlar gibidir onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Doğumgünün kutlu olsun...

Yeni yaşın dilediğin tüm güzellikleri beklemediğin sürprizlerle getirsin. MUTLU YILLAR!

♥ Her mum hayatının ışığıdır pastandaki mumlar çoğaldıkça yaşamın daha çok aydınlanacaktır. Yeni ışığın KUTLU OLSUN.

♥ Yılların sormadığı yolların yortmadığı dostların unutmadığı bir ömür için bu doğum günün bir başlangıç olsun Yeni yaşın KUTLU OLSUN.

♥ Pastanın etrafında sevdiklerin kalbinin etrafında sevgilerin senin etrafında hayallerin olsun doğum günün KUTLU OLSUN.

♥ Yeni bir yaşın önce sağlık sonra dilediğin tüm mutlulukları getirsin! NiCE YILLARA...

♥ Farkında mısın biraz daha yaşlandın ama olsun sen tanıdığım en tatlı ihtiyarsın 

♥ Dedim diyorum ve sonsuza dek diyeceğim: İyi ki doğmuşsun iyi ki varsın! MUTLU YILLAR

♥ Canım arkadaşım iyi ki doğdun. Sağlık başarı aşk mutluluk kısacası hakettiğin her şey yeni yaşında seninle olsun!

♥ Saatlerdir parlak bir fikir arıyorum sana hoş bir mesaj yollayabilmek pırıl pırıl bir yaşam dileyebilmek için. Doğum günün KUTLU OLSUN!

♥ Gelemedik ama unutmadık da; Doğum günün KUTLU OLSUN Tüm güzellikler seni bulsun! NiCE YILLARA...

♥ Sağlık başarı mutluluk aşk seninle olsun sende hep benimle ol! MUTLU YILLAR.